Na Stronie dostępne są następujące usługi elektroniczne:
- blog
- czat z konsultantem
- formularz kontaktowy
- newsletter
- usługa „Zamów rozmowę”
- testy diagnostyczne
- wyszukiwarka.
Przeglądanie bloga dostępnego na Stronie jest nieodpłatne. Samo przeglądanie bloga możliwe jest po przejściu do zakładki „Nasz blog” oraz wybraniu interesującego usługobiorcę artykułu branżowego. W ramach bloga usługobiorcy mogą dodatkowo skorzystać z opcji zamieszczenia komentarza, co wymaga podania danych usługobiorcy wskazanych w formularzu jako obowiązkowe oraz kliknięciu pola „Opublikuj komentarz”.
Osoba zamieszczająca komentarze na Stronie obowiązana jest do korzystania z nich w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Administratora oraz osób trzecich. Wystawiający komentarze obowiązani są do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym oraz nieobraźliwych.
Usługobiorca ma możliwość w każdej chwili i bez podania przyczyny zaprzestania przeglądania bloga poprzez zamknięcie przeglądarki internetowej lub opuszczenie Strony.
Usługa elektroniczna czat umożliwia korzystającym z niej usługobiorcom skierowanie zapytania dotyczącego działania Strony Internetowej lub znajdujących się na niej treści oraz prowadzenie dyskusji w czasie rzeczywistym z przedstawicielem Właściciela. Korzystanie z czatu następuje po wywołaniu okienka czatu przyciskiem w prawym dolnym rogu Strony Internetowej. Usługobiorca może następnie wpisać treść wiadomości i wysłać ją po kliknięciu pola akcji.
Właściciel nie gwarantuje otrzymania przez usługobiorcę odpowiedzi na czacie, szczególnie gdy korzystanie z czatu odbywa się w porze, kiedy żaden pracownik Właściciela nie jest dostępny do obsługi czatu.
Usługa elektroniczna czat świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą zaprzestania korespondowania przez usługobiorcę za jej pośrednictwem.
Korzystanie z formularza kontaktowego możliwe jest po przejściu do zakładki „Kontakt” widocznej na Stronie Internetowej, podaniu co najmniej następujących danych użytkownika: imię i nazwisko, numer telefonu, adres poczty elektronicznej, na który ma zostać przesłana odpowiedź od Właściciela, oraz treść zapytania, a następnie kliknięciu pola „Wyślij wiadomość”.
Usługa elektroniczna formularz kontaktowy świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą wysłania wiadomości za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania formułowania wiadomości za jego pośrednictwem.
Korzystanie z newslettera jest możliwe po podaniu w zakładce „Newsletter” widocznej na Stronie Internetowej adresu poczty elektronicznej, na który mają być przesyłane cykliczne informacje o nowościach od Właściciela, a następnie kliknięciu pola „Zapisz się”.
Usługa elektroniczna newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z newslettera (rezygnacji z newslettera) poprzez wysłanie stosownego żądania do Właściciela, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@pessar.pl.
Korzystanie z usługi „Zamów rozmowę” możliwe jest po wykonaniu łącznie trzech kolejnych kroków przez usługobiorcę – (1) kliknięciu widocznego na Stronie Internetowej widgetu z ikoną słuchawki, wskazującego na możliwość zamówienia rozmowy; (2) wypełnieniu właściwego pola swoim numerem telefonu; oraz (3) kliknięciu odpowiednio według preferencji usługobiorcy pola: „Później” lub „Teraz”.
Wybrany przez usługobiorcę termin rozmowy telefonicznej ma jedynie charakter orientacyjny. Właściciel nie gwarantuje wykonania połączenia telefonicznego do usługobiorcy dokładnie o wskazanej przez niego porze.
Usługa elektroniczna „Zamów rozmowę” świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą zamówienia rozmowy z pracownikiem Właściciela za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania korzystania z usługi elektronicznej przez usługobiorcę.
Korzystanie z testów diagnostycznych możliwe jest po przejściu przez usługobiorcę do odpowiedniej zakładki na Stronie zawierającej test diagnostyczny (np. „Czy wypadanie macicy dotyczy mnie”) oraz wskazaniu za pomocą pól wyboru „tak” i „nie” odpowiedzi na pytania dotyczące sytuacji usługobiorcy, a następnie kliknięciu przycisku „Sprawdź”. Usługobiorca na podstawie wybranych odpowiedzi otrzyma komunikat sugerujący mu określone działanie. Testy diagnostyczne mają jedynie charakter orientacyjny i nie mogą stanowić wiążącej informacji dla usługobiorcy o jego stanie zdrowia.
Wyszukiwarka na Stronie umożliwia znalezienie gabinetu lekarskiego (w zakładce „Znajdź gabinet”) bądź sklepu posiadającego w swojej ofercie pessary (w zakładce „Gdzie kupić”). Korzystanie z wyszukiwarki rozpoczyna się z momentem przejścia do odpowiedniej zakładki Strony – usługobiorca może skorzystać z interaktywnej mapy pokazującej lokalizację interesujących go placówek oraz filtrować wyniki wyszukiwania za pomocą wyboru właściwej kategorii. Skorzystanie z wyszukiwarki ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu po skorzystaniu z niej.